Zaregistrujte se nyní jako zákazník a získejte 12% cenové zvýhodnění na všechny výrobky!

Způsoby platby a doručení

Výrobky Amway si můžete objednat, kdykoli budete chtít. Vyberte způsob platby a doručení, který Vám nejlépe vyhovuje.

Výrobky Amway si můžete objednat, kdykoli budete chtít. Vyberte způsob platby a doručení, který Vám nejlépe vyhovuje.

Způsob platby

Dobírka

Platba bude provedena v hotovosti při doručení.

Inkaso

Platba bude převedena inkasem z Vašeho účtu. Své bance můžete udělit oprávnění, aby platila přímo společnosti Amway. 

Platební karta

Platba bude provedena prostřednictvím platební karty zaregistrované na internetových stránkách Amway. Uvedené platební karty lze spravovat v části Moje platby.

PayPal

PayPal je internetový platební systém, který zprostředkovává platby mezi jednotlivci a internetovými obchody. Pokud účet PayPal již máte, můžete jej začít používat při nákupech výrobků Amway. Pokud účet PayPal zatím nemáte a chcete tuto možnost při platbách využívat, navštivte www.paypal.com a založte si osobní účet PayPal.

Trustly

Trustly nabízí bezpečný, snadný a rychlý způsob provádění bankovních převodů a plateb mezi zákazníky a internetovými obchodníky. Platby či převody s využitím Trustly probíhají okamžitě. Používání Trustly je vždy bezplatné a nevyžaduje od uživatele registraci.
Další informace získáte na webu www.trustly.com.

Způsob dodání

Společnost Amway nabízí celou řadu možností dodání. Optimalizujte své náklady výběrem možnosti odpovídající velikosti a místu objednávky. Mezi dostupné možnosti patří:

Dodání domů

Zadejte adresu svého bydliště a další volitelnou adresu v části Moje adresy. Adresu si můžete zvolit přímo při zadávání objednávky.

Vyzvednutí na odběrném místě dopravce

Objednávku si vyzvedněte na odběrném místě. Při zadávání objednávky si zvolte vhodné odběrné místo, které není daleko.


Jednorázová adresa

Uveďte doručovací adresu přímo při zadávání objednávky.

Doručit jinému VPA

Objednávka bude doručena na zadanou adresu vybraného VPA.


Poplatky za dodání

V závislosti na doručovací službě a hodnotě objednávky Vám budou účtovány následující poplatky:

DOPRAVCE DORUČOVACÍ SLUŽBY DOPRAVA ZDARMA  POPLATEK ZA DORUČENÍ  
DPD                                          Dodání domů/
Vyzvednutí na odběrném místě dopravce 
Pro objednávky Vlastníků podnikání Amway a Zákazníků ve výši nad
1 680,00 Kč (vč. DPH)    
Poplatek 203,00 Kč (vč. DPH) v případě, že nebude objednávka nad limit 1 680,00 Kč

Často kladené otázky

Kde mohu obdržet svou objednávku?

Lze ji zaslat na Vámi zvolenou adresu (bydliště, pracoviště apod.).

Může se země/region dodání lišit od země/regionu nákupu?

Ne. Země/region dodání musí být vždy stejný jako země/region, kde byl proveden nákup.

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky? 

DPD Dodání domů – Objednávky po celý den – Dodání do 2 pracovních dnů
Vaše objednávka bude předána do našeho skladu ke zpracování ihned po zaplacení a potvrzení. 
Jakmile obdržíte potvrzení objednávky, můžete začít počítat s výše uvedenými dodacími lhůtami.

Kolik zaplatím za dodání?

Viz tabulka Poplatky za dodání na stránce Způsoby platby a doručení.

Kdy budu moci začít sledovat svoji zásilku? 

Po odeslání objednávky z našeho skladu uvidíte ve Stavu objednávky, že přepravce obdržel elektronickou zprávu.

Jak funguje sledování balíků? 

V Historii objednávek si můžete vyhledat sledovací číslo (čísla). Po kliknutí na číslo balíku budete přesměrováni na sledovací stránku přepravce. Zde jsou uvedeny nejaktuálnější informace.
V e-mailovém potvrzení o odeslání zásilky je uvedeno také číslo balíku (čísla balíků) a přímý odkaz na sledovací stránku přepravce.

Mohu průběh dodání svého balíku (balíků) změnit?

Ano, můžete, zavolejte na Kontaktní centrum nebo napište na cz_obchodni@amway.com a požádejte o změnu doručení. Můžete:
Změnit navrhované datum dodání
Změnit doručovací adresu

Jaký je postup při dodání domů?

Pokud jste si zvolili dodání domů, pak Vám, jakmile objednávka opustí sklad, zašleme e-mail potvrzující odeslání Vámi objednaných položek.
V e-mailu najdete sledovací číslo a odkaz na internetové stránky přepravce a poté Vám přepravce pošle SMS zprávu nebo e-mail s informací o dodání.

Jaký je proces dodání do místa vyzvednutí?

Dodání do místa vyzvednutí je možné zvolit během dokončování objednávky. Po vybrání doručovací adresy můžete zvolit možnost Dodání do místa vyzvednutí. Po zadání PSČ se zobrazí dostupná místa vyzvednutí. Vaše objednávka bude uložena v místě vyzvednutí po dobu maximálně 5 kalendářních dnů, poté bude vrácena zpět do našeho skladu.

Mohu svoji zásilku sledovat?

Ano, další podrobnosti a popis naleznete v často kladených otázkách v sekci Možnosti dodání a jak sledovat Vaši zásilku.

Mohu ze své objednávky odebírat položky?

Ano, dokud objednávku nepotvrdíte, můžete do košíku přidávat položky a zase je odebírat.

Mohu svou objednávku zrušit?

Pokud je Vaše objednávka již ověřená a potvrzená, obraťte se na Kontaktní centrum a požádejte o radu, jak postupovat při zrušení.

Co mám dělat, když obdržím nesprávnou položku, něco mi chybí, nebo přebývá?

Vaše zásilka/Vaše zásilky se částečně kompletují automaticky a částečně manuálně. Bohužel, může dojít k chybě. Pokud u Vaší objednávky došlo k chybě, zavolejte nebo pošlete e-mail Kontaktnímu centru, aby se situace vyřešila.

Co mám dělat, když mi zboží nebo objednávka přijdou poškozené?

Bohužel se stává, že při přepravě dojde k poškození výrobků a zásilek. Abyste mohli správně reagovat, mějte na paměti následující informace, které Vám velmi pomohou při řešení problému s místním přepravcem:
- Pokud je krabice viditelně poškozena, uveďte to při podpisu převzetí balíku na příslušný dokument/tablet. 
- Pokud nedošlo k poškození žádné položky, je sice velmi nešťastné, že byla papírová krabice zničena, ale takový je mimo jiné její účel: chránit přepravované zboží.
- Je užitečné pořídit kvalitní snímek papírové krabice a přiložit jej ke sdělení adresovanému Kontaktnímu centru.
- Je-li nějaké zboží poškozeno, pořiďte také snímek obsahu krabice, aby bylo jasně vidět, v jakém stavu jste jej převzali. I tento snímek můžete přiložit k e-mailu adresovanému Kontaktnímu centru.
- U oznámení hrozí nebezpečí z prodlení, nahlaste proto prosím svá zjištění Kontaktnímu centru do 7 kalendářních dnů.

Platí se za vrácení výrobků nějaký poplatek?

Ne, není účtován žádný poplatek, vrácení je bezplatné, pokud odesíláte prostřednictvím DPD.

Jak mohu vrátit výrobek?

Vrácení objednávky je jednoduché.
1. Přihlaste se ke svému účtu a přejděte do sekce Moje kancelář.
2. Ze sekce Historie objednávek přejděte na stránku Historie objednávek účtu.
3. Najděte objednávku, kterou chcete vrátit, a klikněte na odkaz Podrobnosti, který je vedle ní. 
4. Klikněte na tlačítko Vrátit a postupujte podle pokynů.

Kde najdu svoji účtenku/fakturu?

Faktury jsou připojeny k Vašim e-mailům s potvrzením dodávky. Svoje faktury v PDF si můžete stáhnout také v části Podrobnosti o objednávce, k níž získáte přístup v sekci Moje kancelář. Nezapomeňte, že sekce Moje kancelář je dostupná až po přihlášení.

Co se stane, když se přeci jen rozhodnu si výrobek ponechat?

Pokud se přeci jen rozhodnete výrobek si ponechat, zrušte vrácení v sekci Moje vratky/reklamace. Vrácené položky najdete v sekci Historie objednávek a Moje vratky/reklamace. 

Kdy dostanu refundaci za vrácené zboží?

Po předání vratky přepravci trvá přibližně 2–3 pracovní dny, než zásilka dorazí do sběrného místa balíků. Dvakrát týdně se vrácené balíky přepravují do skladu Amway.
Během tohoto procesu můžete refundaci očekávat mezi 12 až 14 pracovními dny. 
Upozornění: Vratky přijaté a zpracované do 26. dne v měsíci budou zahrnuty do přehledu odměn za daný měsíc. 
U pozdějších vratek budou změny promítnuty do následujícího měsíce.