Instruktážní videa

Podívejte se nyní

Objevte internetové stránky Amway

Více informací o této internetové stránce

Dotazy?

Najděte odpovědi

Zobrazit více Zobrazit méně

Objevte internetové stránky Amway

Zjistěte, jak Vám internetové stránky Amway pomohou efektivněji spravovat Vaše podnikání.

Zaregistrovat nyní

.

Přihlášení na nové internetové stránky

Jak se přihlásit, jaké údaje použít ─ a co dělat, pokud jste je zapomněli.

Zadání a vrácení objednávky

Objevte, jak Vám online objednávání výrobků Amway poskytuje větší výběr a kontrolu než kdykoli předtím.

Zobrazit více Zobrazit méně

.

.

Registrace/Přihlášení

Jak se na nové internetové stránky přihlásí ti uživatelé, kteří se zaregistrovali do 6. září 2021?

Pro přihlášení na nové internetové stránky jednoduše zadají své stávající („staré“) uživatelské jméno a heslo.

Musím si zachovat své staré přihlašovací údaje / uživatelské jméno?
PRO UŽIVATELE REGISTROVANÉ DO 6. ZÁŘÍ 2021


ANO, pokud jste se u společnosti Amway zaregistrovali do 6. září 2021, budete tyto přihlašovací údaje potřebovat k přihlášení na nové internetové stránky.
Dále pokračujeme v procesu aktualizace našich internetových stránek a obchodních aplikací a globálně zavádíme novou technologii. Pokud máte mezinárodní podnikání, budete muset pro země a aplikace, které dosud nebyly aktualizovány, používat své původní přihlašovací údaje. Jakmile bude Amway ID plně implementováno, umožní Vám Vaše nová digitální identita přístup ke všem aplikacím Amway po celém světě.

Jak se na nové internetové stránky přihlásí potenciální zájemci?

Nejprve se musí zaregistrovat jako M+ nebo zákazník a poté přihlásit pomocí svého nového Amway ID (e-mailová adresa a heslo).

Co mám dělat, když zapomenu své Amway ID (uživatelské jméno)?

Pokud znáte svoji kontaktní e-mailovou adresu:
1. Klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté Amway ID.
3. Zadejte své číslo VPA a klikněte na Pokračovat.
4. Zadejte svou kontaktní e-mailovou adresu a klikněte na Pokračovat.
5. Ve svém e-mailovém účtu si vyhledejte zprávu od Amway, kde je uvedeno Vaše Amway ID. 
6. Klikněte na Přihlásit se k účtu a pomocí obdrženého Amway ID se přihlaste.

Pokud si nepamatujete svou kontaktní e-mailovou adresu, ale znáte svůj PIN kód – pouze pro VPA a M+:
1. Klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté Amway ID.
3. Zadejte své číslo VPA a klikněte na Pokračovat.
4. Klikněte na Nepamatuji si kontaktní e-mailovou adresu.
5. Zadejte svůj PIN a klikněte na Pokračovat.
6. Na obrazovce se ukáže Vaše Amway ID, klikněte na PŘIHLÁSIT SE a pomocí získaného Amway ID se přihlaste.
Na zadání správného PIN kódu máte pět pokusů. Po pátém neúspěšném pokusu Vám doporučujeme zavolat společnosti Amway. 

Co mám jako M+ nebo VPA dělat, když jsem zapomněl heslo?

Heslo si můžete snadno změnit na internetových stránkách. Postup se liší podle toho, kdy jste se u společnosti Amway zaregistrovali: 
Pokud jste se zaregistrovali do 6. září 2021 a ke změně hesla chcete použít svůj PIN:
1. Přejděte na internetové stránky Amway a klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté heslo.
3. Zadejte své Amway ID / uživatelské jméno a klikněte na POKRAČOVAT. (Pokud jste se zaregistrovali do 6. září 2021, Vaše Amway ID / uživatelské jméno je stále stejné.)
4. Vyberte možnost Použít PIN účtu, zadejte PIN a klikněte na Pokračovat.
5. Zadejte nové heslo, potvrďte je a klikněte na ODESLAT.
POZNÁMKA: Pokud nemáte ke svému účtu přiřazenou e-mailovou adresu, jedinou možností je uvést PIN.
Pokud jste se zaregistrovali do 6. září 2021 a ke změně hesla chcete použít svou e-mailovou adresu:
1. Přejděte na internetové stránky Amway a klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté heslo.
3. Zadejte své uživatelské jméno a klikněte na POKRAČOVAT. (Pokud jste se zaregistrovali do 6. září 2021, Vaše Amway ID / uživatelské jméno je stále stejné.)
4. Vyberte možnost Poslat e-mailovou zprávu na adresu: a klikněte na Pokračovat.
Nyní se zobrazí ověřovací okno se šesti prázdnými políčky. TOTO OKNO NEZAVÍREJTE! Na e-mailovou adresu spojenou s Vaším účtem Amway Vám bude zaslán e-mail obsahující šestimístný kód.
5. Přejděte do svého e-mailového účtu a vyhledejte zprávu od Amway. ZKOPÍRUJTE ŠESTIMÍSTNÝ KÓD.
6. Šestimístný kód zadejte do ověřovacího okna a klikněte na „OVĚŘIT“.
7. Zadejte nové heslo, potvrďte je a klikněte na OBNOVIT HESLO.
Pokud jste se zaregistrovali po 6. září 2021 a ke změně hesla chcete použít své Amway ID:
1. Přejděte na internetové stránky Amway a klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté heslo.
3. Zadejte své Amway ID (e-mailovou adresu) a klikněte na ODESLAT.
Nyní se zobrazí ověřovací okno se šesti prázdnými políčky. TOTO OKNO NEZAVÍREJTE! Na e-mailovou adresu Vám bude zaslán e-mail obsahující šestimístný kód.
4. Přejděte do svého e-mailového účtu a vyhledejte zprávu od Amway. ZKOPÍRUJTE ŠESTIMÍSTNÝ KÓD.
5. Šestimístný kód zadejte do ověřovacího okna a klikněte na „OVĚŘIT“.
6. Zadejte nové heslo, potvrďte je a klikněte na OBNOVIT HESLO.
Po zadání a potvrzení nového hesla uvidíte oznámení o provedení změny. Nyní se můžete přihlásit pomocí svého Amway ID/uživatelského jména a nového hesla.  

Co mám jako zákazník dělat, když zapomenu heslo?

Heslo si můžete snadno změnit na internetových stránkách. Postup se liší podle toho, kdy jste se u společnosti Amway zaregistrovali: 
Zákazníci zaregistrovaní do 6. září 2021, kteří chtějí ke změně hesla použít svou e-mailovou adresu:
1. Přejděte na internetové stránky Amway a klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté heslo.
3. Zadejte své uživatelské jméno a klikněte na POKRAČOVAT. (Jelikož jste se zaregistrovali do 6. září 2021, Vaše Amway ID / uživatelské jméno je stále stejné.)
4. Vyberte možnost Poslat e-mailovou zprávu na adresu: a klikněte na Pokračovat.
Nyní se zobrazí ověřovací okno se šesti prázdnými políčky. TOTO OKNO NEZAVÍREJTE! 
Na e-mailovou adresu spojenou s Vaším účtem Amway Vám bude zaslán e-mail obsahující šestimístný kód.
5. Přejděte do svého e-mailového účtu a vyhledejte zprávu od Amway. Zkopírujte šestimístný kód.
6. Šestimístný kód zadejte do ověřovacího okna a klikněte na OVĚŘIT.
7. Zadejte nové heslo, potvrďte je a klikněte na OBNOVIT HESLO.
Zákazníci zaregistrovaní po 6. září 2021, kteří chtějí ke změně hesla použít své Amway ID:
1. Přejděte na internetové stránky Amway a klikněte na Přihlášení.
2. Klikněte na Zapomenuté heslo.
3. Zadejte své Amway ID (e-mailovou adresu) a klikněte na ODESLAT.
Nyní se zobrazí ověřovací okno se šesti prázdnými políčky. TOTO OKNO NEZAVÍREJTE! 
Na e-mailovou adresu Vám bude zaslán e-mail obsahující šestimístný kód.
4. Přejděte do svého e-mailového účtu a vyhledejte zprávu od Amway. Zkopírujte šestimístný kód.
5. Šestimístný kód zadejte do ověřovacího okna a klikněte na OVĚŘIT.
6. Zadejte nové heslo, potvrďte je a klikněte na OBNOVIT HESLO.

Po zadání a potvrzení nového hesla uvidíte oznámení o provedení změny. Nyní se můžete přihlásit pomocí svého Amway ID / uživatelského jména a nového hesla.

Co je to nová globální identita Amway a Amway ID?

Brzy bude moci každý uživatel používat jediné uživatelské jméno a heslo pro VŠECHNY digitální aplikace Amway na celém světě. Při přihlašování na nové internetové stránky se pole s uživatelským jménem přejmenuje na Amway ID. Uživatelé, kteří se zaregistrovali do 6. září 2021, by měli zadat své staré uživatelské jméno, zatímco uživatelé, kteří se zaregistrovali na nových internetových stránkách, použijí svou e-mailovou adresu. Po přechodu na novou globální identitu, který je plánován ve 3. fázi, budou všichni uživatelé zadávat jako Amway ID svou jedinečnou e-mailovou adresu a vytvoří si heslo, na něž se budou vztahovat přísnější pravidla. 

Proč uživatelé internetových stránek, kteří se zaregistrovali do 6. září 2021, nevyužívají nové Amway ID ani funkci globální identity?

Abychom stávajícím uživatelům umožnili seznámení s novými internetovými stránkami a minimálně narušili chod jejich podnikání, bude přechod na nové Amway ID a funkci globální identity dokončen ve 3. fázi. Při spuštění nových internetových stránek se budou stávající uživatelé přihlašovat pomocí stejných údajů jako předtím.

Jak se mohu zaregistrovat jako Privilegovaný zákazník plus (M+)?

1. Na domovské stránce Amway klikněte na tlačítko Zaregistrovat se. 
2. Zvolte možnost Zaregistrovat se jako Privilegovaný zákazník plus. 
3. Do online formuláře zadejte své údaje. 
4. Vytvořte si heslo.
5. Ověřte svou e-mailovou adresu pomocí šestimístného kódu, který Vám byl zaslán e-mailem.
6. Podepište smlouvu online pomocí elektronického podpisu. 
Pokud proces registrace nedokončíte během prvních 30 dnů, bude Vaše přihláška automaticky odstraněna. 
Poznámka: Pokud si Registrovaný zákazník přeje stát se M+, může povýšit svůj účet online, aniž by se musel znovu registrovat jako M+.

Jak se mohu z Privilegovaného zákazníka plus (M+) stát Vlastníkem podnikání Amway (VPA)?

Vlastníkem podnikání Amway se může M+ stát v rámci offline procesu. Musí společnosti Amway zaslat vyplněný Formulář změny statusu spolu s povinnými dokumenty (seznam se liší podle jednotlivých zemí) potřebnými ke změně statusu. Formulář změny statusu naleznete na internetových stránkách v sekci Obchodní informace v části Knihovna.
Zákaznické oddělení zkontroluje všechny přijaté dokumenty a pokud budou všechny v pořádku, provede v systému Amway změnu povahy podnikání z M+ na VPA. Pokud M+ neposkytne všechny potřebné informace nebo dokumenty, bude kontaktován, aby zaslal chybějící informace.
Nový VPA uvidí svůj nový status na mapě LOS v informačním panelu programu Core plus.

Jak se mám zaregistrovat jako zákazník?

Jako zákazník se můžete zaregistrovat dvěma způsoby:
Na domovské stránce 
1. Klikněte na tlačítko Registrace“ v pravém horním rohu. 
2. Vyberte možnost „Zaregistrovat se jako zákazník“. 
3. Do online formuláře zadejte své údaje a pak po jednotlivých krocích projděte celým procesem a vytvořte si účet.
Při placení 
1. Přidejte vybrané výrobky do nákupního košíku a přistupte k placení. 
2. Při placení budete dotázáni, zda se chcete zaregistrovat jako zákazník. Výběrem této možnosti vytvoříte svůj účet. 

Jak se jako Registrovaný zákazník stanu M+ nebo VPA?

Zákazník by měl svůj účet nejprve povýšit na M+, což je online proces: 
1. Přihlaste se, přejděte do sekce Můj účet a sjeďte dolů. 
2. V levé části stránky vyhledejte sekci „Zahájit podnikání Amway“, klikněte na tlačítko Zaregistrovat se a postupujte podle pokynů.

Jak zaregistrovat druhé podnikání?

Pokud máte Amway ID: 
1. Na domovské stránce Amway klikněte na tlačítko Zaregistrovat se. 
2. Zvolte možnost Zaregistrovat se jako Privilegovaný zákazník plus. 
3. Když zadáte své údaje do online formuláře, budete upozorněni, že Vaše e-mailová adresa již v systému odpovídá existujícímu Amway ID. 
4. Zaškrtněte možnost „Zakládám druhé podnikání (podnikání č. 2)“ a uveďte své původní číslo VPA a jeden z trhů, na kterých již máte zaregistrováno podnikání Amway. 
5. Obdržíte potvrzující e-mail, který vyžaduje ověření. 
6. Přejděte na svůj e-mailový účet a v e-mailu, který Vám společnost Amway zaslala, klikněte na odkaz. Ten Vás přesměruje zpátky na registrační formulář. 
7. Dokončete registraci. Automaticky je vybrán mezinárodní sponzor. 
Pokud zatím nemáte Amway ID: 
1. Na domovské stránce Amway klikněte na tlačítko Zaregistrovat se. 
2. Zvolte možnost Zaregistrovat se jako Privilegovaný zákazník plus. 
3. Začněte do online formuláře zadávat své údaje. 
4. Zaškrtněte možnost „Zakládám druhé podnikání (podnikání č. 2)“, uveďte své původní číslo VPA a zemi, v níž jste si podnikání zaregistrovali poprvé. 
5. Dokončete registraci. Automaticky je vybrán mezinárodní sponzor (druhé podnikání). Obdržíte potvrzující e-mail, který vyžaduje ověření. 
6. Přejděte na svůj e-mailový účet a v e-mailu, který Vám společnost Amway zaslala, klikněte na odkaz. Přesměruje Vás na internetovou stránku Amway ID. 
7. Nastavte si nové heslo, čímž dokončíte vytváření Amway ID.

Objednávky

Jak si objednám výrobky Amway?

1. Jako host
Pokud jste v Amway nováčkem a nechcete si zatím otevřít účet, vyhledejte si na internetových stránkách Amway (www.amway.cz) požadované výrobky a přidejte je do nákupního košíku. Objednávku zadejte jako host a zaplaťte plnou maloobchodní cenu.
2. Jako Registrovaný zákazník
Chcete-li získat zvláštní výhody a platit cenu pro Registrovaného zákazníka (12% zvýhodnění z plné maloobchodní ceny), musíte se zaregistrovat jako zákazník Amway (buď na domovské stránce prostřednictvím odkazu Zaregistrovat se, nebo při placení).
3. Jako Privilegovaný zákazník Plus (M+) nebo Vlastník podnikání Amway (VPA)
Chcete-li získat výrobky Amway za speciální Prodejní cenu Amway (20% zvýhodnění z plné maloobchodní ceny), musíte se nejprve zaregistrovat jako M+. Poté se můžete rozhodnout pro podnikání s Amway a stát se VPA. 
Jako M+ nebo VPA si budete moci vytvořit síť zákazníků a VPA/M+, získávat výhody na základě jejich nákupů a nakupovat výrobky Amway pro osobní i obchodní účely za Prodejní cenu Amway.

Mohu si své objednávky plánovat a ukládat?

Ano, můžete, pokud máte u Amway registraci! Vytvořili jsme nástroj Seznam přání, který uživatelům pomůže vybírat a sledovat výrobky, které si chtějí koupit. Také Vám dá vědět, pokud je některý z vybraných výrobků nedostupný. Svůj Seznam přání můžete sdílet na sociálních sítích.

U Amway nemám registraci, jak mám výrobek vrátit a získat refundaci?

1. Najděte si e-mailovou zprávu s potvrzením objednávky, kterou jste obdrželi po dokončení objednávky – obsahuje Formulář pro vrácení výrobků.
2. Formulář si vytiskněte a ručně ho vyplňte.
3. Přibalte ho k výrobkům, které chcete vrátit.
4. Balíček odešlete na poštovní adresu uvedenou na Formuláři pro vrácení výrobků. Jakmile budou výrobky doručeny a vratka bude zpracována, obdržíte refundaci prostřednictvím stejné platební metody, jakou jste danou objednávku uhradili.

Navigace internetové stránky

Na stránce se mi nedaří najít potřebné informace. Co mám dělat?

Přihlaste se ke svému účtu, získáte tak plný přístup ke všem informacím na internetových stránkách. Pokud stále nemůžete najít, co potřebujete, využijte funkci vyhledávání v horní části domovské stránky.

Kde mohu najít speciální nabídky a další akce týkající se výrobků?

Abyste získali přístup ke speciálním nabídkám a akcím, musíte se přihlásit ke svému účtu na internetových stránkách jako M+, VPA nebo Registrovaný zákazník. Můžete také využít tlačítko NEJLEPŠÍ NABÍDKY v horní části domovské stránky, kde najdete informace o nejnovějších akcích a nabídkách.

Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zákaznický servis Amway můžete kontaktovat dvěma způsoby: 
E-mail: cz_obchodni@amway.com
Telefon: +420 239 018 075

Možnosti dodání a jak sledovat zásilku

Kde mohu obdržet svou objednávku?

Lze ji zaslat na Vámi zvolenou adresu (bydliště, pracoviště apod.).

Může se země/region dodání lišit od země/regionu nákupu?

Ne. Země/region dodání musí být vždy stejný jako země/region, kde byl proveden nákup.

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky? 

DPD Dodání domů – Objednávky po celý den – Dodání do 2 pracovních dnů
Vaše objednávka bude předána do našeho skladu ke zpracování ihned po zaplacení a potvrzení. 
Jakmile obdržíte potvrzení objednávky, můžete začít počítat s výše uvedenými dodacími lhůtami.

Kolik zaplatím za dodání?

Viz Poplatky za dodání na stránce Způsoby platby a doručení.

Kdy budu moci začít sledovat svoji zásilku? 

Po odeslání objednávky z našeho skladu uvidíte ve Stavu objednávky, že přepravce obdržel elektronickou zprávu.

Jak funguje sledování balíků? 

V Historii objednávek si můžete vyhledat sledovací číslo (čísla). Po kliknutí na číslo balíku budete přesměrováni na sledovací stránku přepravce. Zde jsou uvedeny nejaktuálnější informace.
V e-mailovém potvrzení o odeslání zásilky je uvedeno také číslo balíku (čísla balíků) a přímý odkaz na sledovací stránku přepravce.

Mohu průběh dodání svého balíku (balíků) změnit?

Ano, můžete, zavolejte na Kontaktní centrum nebo napište na cz_obchodni@amway.com a požádejte o změnu doručení. Můžete:
Změnit navrhované datum dodání
Změnit doručovací adresu

Jaký je postup při dodání domů?

Pokud jste si zvolili dodání domů, pak Vám, jakmile objednávka opustí sklad, zašleme e-mail potvrzující odeslání Vámi objednaných položek.
V e-mailu najdete sledovací číslo a odkaz na internetové stránky přepravce a poté Vám přepravce pošle SMS zprávu nebo e-mail s informací o dodání.

Jaký je proces dodání do místa vyzvednutí?

Dodání do místa vyzvednutí je možné zvolit během dokončování objednávky. Po vybrání doručovací adresy můžete zvolit možnost Dodání do místa vyzvednutí. Po zadání PSČ se zobrazí dostupná místa vyzvednutí. Vaše objednávka bude uložena v místě vyzvednutí po dobu maximálně 5 kalendářních dnů, poté bude vrácena zpět do našeho skladu.

Mohu svoji zásilku sledovat?

Ano, další podrobnosti a popis naleznete v často kladených otázkách v sekci Možnosti dodání a jak sledovat Vaši zásilku.

Mohu ze své objednávky odebírat položky?

Ano, dokud objednávku nepotvrdíte, můžete do košíku přidávat položky a zase je odebírat.

Mohu svou objednávku zrušit?

Pokud je Vaše objednávka již ověřená a potvrzená, obraťte se na Kontaktní centrum a požádejte o radu, jak postupovat při zrušení.

Co mám dělat, když obdržím nesprávnou položku, něco mi chybí, nebo přebývá?

Vaše zásilka/Vaše zásilky se částečně kompletují automaticky a částečně manuálně. Bohužel, občas může dojít k chybě. Pokud u Vaší objednávky došlo k chybě, zavolejte nebo pošlete e-mail Kontaktnímu centru během 7 dnů, aby se situace vyřešila.

Co mám dělat, když mi zboží nebo objednávka přijdou poškozené?

Bohužel se stává, že při přepravě dojde k poškození výrobků a zásilek. Abyste mohli správně reagovat, mějte na paměti následující informace, které Vám velmi pomohou při řešení problému s místním přepravcem:
- Pokud je krabice viditelně poškozena, uveďte to při podpisu převzetí balíku na příslušný dokument/tablet. 
- Pokud nedošlo k poškození žádné položky, je sice velmi nešťastné, že byla papírová krabice zničena, ale takový je mimo jiné její účel: chránit přepravované zboží.
- Je užitečné pořídit kvalitní snímek papírové krabice a přiložit jej ke sdělení adresovanému Kontaktnímu centru.
- Je-li nějaké zboží poškozeno, pořiďte také snímek obsahu krabice, aby bylo jasně vidět, v jakém stavu jste jej převzali. I tento snímek můžete přiložit k e-mailu adresovanému Kontaktnímu centru.
- U oznámení hrozí nebezpečí z prodlení, nahlaste proto prosím svá zjištění Kontaktnímu centru do 7 kalendářních dnů.

Platí se za vrácení výrobků nějaký poplatek?

Ne, není účtován žádný poplatek, vrácení je bezplatné, pokud odesíláte prostřednictvím DPD.

Jak mohu vrátit výrobek?

Vrácení objednávky je jednoduché.
1. Přihlaste se ke svému účtu a přejděte do sekce Moje kancelář.
2. Ze sekce Historie objednávek přejděte na stránku Historie objednávek účtu.
3. Najděte objednávku, kterou chcete vrátit, a klikněte na odkaz Podrobnosti, který je vedle ní. 
4. Klikněte na tlačítko Vrátit a postupujte podle pokynů.

Kde najdu svoji účtenku/fakturu?

Faktury jsou připojeny k Vašim e-mailům s potvrzením dodávky. Svoje faktury v PDF si můžete stáhnout také v části Podrobnosti o objednávce, k níž získáte přístup v sekci Moje kancelář. Nezapomeňte, že sekce Moje kancelář je dostupná až po přihlášení.

Co se stane, když se přeci jen rozhodnu si výrobek ponechat?

Pokud se přeci jen rozhodnete výrobek si ponechat, zrušte vrácení v sekci Moje vratky/reklamace. Vrácené položky najdete v sekci Historie objednávek a Moje vratky/reklamace. 

Kdy dostanu refundaci za vrácené zboží?

Po předání vratky přepravci trvá přibližně 2–3 pracovní dny, než zásilka dorazí do sběrného místa balíků. Dvakrát týdně se vrácené balíky přepravují do skladu Amway.
Během tohoto procesu můžete refundaci očekávat mezi 12 až 14 pracovními dny. 
Upozornění: Vratky přijaté a zpracované do 26. dne v měsíci budou zahrnuty do přehledu odměn za daný měsíc. 
U pozdějších vratek budou změny promítnuty do následujícího měsíce.