Zaregistrujte se nyní jako zákazník a získejte 12% cenové zvýhodnění na všechny výrobky a ušetřete 125 Kč za svou první objednávku*!
*Cenové zvýhodnění ve výši 125 Kč se vztahuje na první objednávku nových Registrovaných zákazníků, pokud bude vyšší než 1299 Kč vč. DPH a pokud bude zadána do 5 dnů od registrace. Toto cenové zvýhodnění platí od 1. prosince 2021 do 31. ledna 2022.

Vytvořte opakující se objednávku Amway!

Ušetřete čas a peníze - vezměte své oblíbené položky ze seznamu úkolů

Ušetřete čas a peníze - vezměte své oblíbené položky ze seznamu úkolů

Neobejdete se bez každodenní dávky vybraných výrobků Nutrilite™? Teď můžete pravidelně dostávat své oblíbené výrobky bez nutnosti opakovaného objednávání.

Opakovaná objednávka Amway je bezplatná* služba nabízená exkluzivně Registrovaným zákazníkům. Vaše jedinečná příležitost získávat vybrané výrobky Nutrilite, které máte rádi, s doručením až domů – přesně tehdy, kdy je potřebujete.

LÁKAVÉ ÚSPORY

Ušetřete 5 % za každé doručení Vaší opakované objednávky, a to od samého začátku.

VÍCE VÝHOD

  • Vytvořte si opakovanou objednávku a budete mít více času na další úkoly.
  • Flexibilně si zvolte datum doručení v rozmezí od 1. do 25. dne v měsíci.
  • Bez skrytých poplatků*, objednávku můžete kdykoli snadno změnit nebo zrušit

* Mohou být účtovány standardní poplatky za doručení.

VYBERTE Z TÉTO NABÍDKY VÝROBKŮ

Které výrobky Nutrlite můžete dostávat na základě služby Opakovaná objednávka Amway? Zjistěte, jaká je stávající nabídka kvalitních a účinných vitaminů a doplňků stravy, na které se tato služba vztahuje. Pro každodenní přísun vitaminů, zdravý životní styl a posílení imunitního systému.

Odpovědi na Vaše dotazy

Jak zadám opakovanou objednávku?

Vytvoření opakované objednávky je velice snadné.
Abyste mohli opakované objednávky začít využívat, musíte být Registrovaným zákazníkem. Nejdříve se přihlaste ke svému účtu Amway. V sekci Historie objednávek najdete záložku opakované objednávky.

  • 1. krok:     Vyhledejte své oblíbené výrobky, na které se služba vztahuje, a přidejte je do opakované objednávky.
    Upozornění: Tato služba se vztahuje na omezený výběr výrobků!  
  • 2. krok:     Nastavte si osobní harmonogram doručování.
    Zvolte si datum spuštění služby a doručení, které Vám vyhovuje nejlépe. Zvolte si libovolný den od 1. do 25. dne v měsíci. Můžete si také zvolit interval doručování.
  • 3. krok:     Zvolte si způsob doručení.
    Můžete si vybrat buď doručení domů nebo do místa vyzvednutí.
  • 4. krok:     Zvolte způsob platby.
    Zadejte svoji platební kartu. Upozornění: Částka bude stržena až v den objednávky.
  • 5. krok:     Údaje potvrďte a opakovanou objednávku odešlete.
    A je to! Teď se můžete těšit, že ve zvolený den obdržíte své oblíbené výrobky.

Kdy bude moje opakovaná objednávka ukončena a mohu ji pozastavit dříve?

Opakované objednávky nemají stanovené datum ukončení. Opakovanou objednávku však můžete kdykoli změnit nebo trvale ukončit či dočasně pozastavit. Stačí se jen přihlásit ke svému účtu, přejít do podrobností objednávek nebo na stránku s opakovanými objednávkami a změnit zde nastavení.

Můžu svoji objednávku změnit?

Svoje opakované objednávky můžete kdykoli měnit. Stačí se jen přihlásit ke svému účtu, přejít na stránku s opakovanými objednávkami, zvolit si tu, kterou chcete upravit, a kliknout na možnost „Upravit“ u harmonogramu, adresy nebo platby. Zákazníci také mohou měnit seznam výrobků.

Jak změním adresu doručení pro opakovanou objednávku?

Přejděte do svého profilu Amway. V sekci Můj účet v části Moje adresy můžete změnit adresu doručení. Mějte na paměti, že tato adresa se automaticky nepřiřadí k Vašim opakovaným objednávkám. Jakmile adresu přidáte do svého profilu, budete si ji moci vybrat v nastavení opakované objednávky.

Můžu vrátit výrobek z opakované objednávky?

Ano, na základě standardního procesu vracení výrobků můžete vrátit libovolný výrobek.

Jaké intervaly doručování jsou k dispozici?

Můžete si zvolit jednou za měsíc, jednou za dva měsíce a jednou za tři měsíce.

Proč jsou zde jen výrobky Nutrilite?

Výrobky Nutrilite, na které se služba vztahuje, se užívají denně, a proto se služba Opakovaných objednávek Amway vztahuje logicky právě na ně. Lze si také snadno určit, po jakém intervalu tyto výrobky potřebujete doplnit.  Do budoucna možná do pravidelně doručovaných výrobků zařadíme i další oblíbené výrobky.

Na koho se můžu obrátit s dotazy ke službě Opakované objednávky Amway?

Zašlete prosím e-mail na adresu cz_obchodni@amway.com.

Co se stane, když nebude v rámci nějaké dodávky jeden z výrobků k dispozici?

V nastavení opakované objednávky si můžete zvolit, zda se má objednávka odeslat, i když v době vypravení objednávky bude nějaký výrobek dočasně nedostupný.
Pokud tato možnost není vybrána a alespoň jeden výrobek je nedostupný, objednávka nebude odeslána a opakovaná objednávka se deaktivuje. Opakovanou objednávku můžete kdykoli znovu aktivovat.
Abyste zjistili, kdy bude výrobek opět skladem, můžete se přihlásit k odběru oznámení o dostupnosti na stránce výrobku a opakovanou objednávku obnovit. Dokonce můžete změnit datum příští objednávky.

Pokud se na výrobek v mé opakované objednávce vztahuje speciální nabídka, vztahuje se i na můj výrobek v opakované objednávce?

Ano, speciální nabídky platné v době vyřízení opakované objednávky se uplatňují automaticky.