PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ VÝROBKŮ
POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Tento postup platí pouze v případě, že VPA/M+ nebo zákazníci zakoupili zboží přímo od společnosti Amway. Zákazníci, kteří si zakoupili zboží od svého VPA, musí kontaktovat VPA ohledně procesu vrácení.
Chcete-li dokončit svůj požadavek na vrácení, musíte být přihlášeni ke svému účtu a přejít do části „Moje objednávky“, vybrat objednávku a zahájit proces vrácení stisknutím tlačítka „Vrátit“. Postupujte podle nabídky a svůj požadavek úspěšně zavřete. Obdržíte potvrzovací e-mail s pokyny, jak odeslat zásilku společnosti Amway.
Zašlete prosím zásilku vždy pod referenčním číslem pro vrácení. Odevzdejte zásilku na odběrném místě dopravce DPD podle Vašeho výběru a uschovejte si sledovací číslo pro své záznamy. Po příjezdu do Amway je zboží a doklady zkontrolováno na úplnost a věcnou správnost v souladu s pravidly pro vrácení zboží (viz níže). V příslušných případech bude výrobek refundován nebo vyměněn.
Obecná pravidla pro vrácení zboží
1. Stav výrobku: Připsány budou pouze ty výrobky, které
– vykazují závadu výrobku,
– byly dodány v poškozeném stavu, což nebylo možné zjistit okamžitě v době dodání,
– byly vráceny VPA nebo zákazníky na základě záruky spokojenosti platné v konkrétním případě.
Poškozené výrobky nebo výrobky, které jsou nevhodné k dalšímu prodeji kvůli nevhodnému skladování a / nebo použití, nebudou připsány a budou vráceny.
2. Náklady na přepravu: Vrácení zboží je bezplatné, pokud je zasláno společností DPD.
3. Vyúčtování: Náhrada bude připsána přímo v souladu s vybraným způsobem vrácení peněz.
4. Pokud výrobky nebudou odeslány zpět společnosti Amway do 3 měsíců, budou žádosti o vrácení automaticky smazány.
5. Vratky výrobků v rámci speciální nabídky / balíčku: Balíčky a výrobky v rámci speciální akce je možné vracet pouze v kompletní podobě.