PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ VÝROBKŮ

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Tento postup platí pouze v případě, že VPA/M+ nebo zákazníci zakoupili zboží přímo od společnosti Amway. Zákazníci, kteří si zakoupili zboží od svého VPA, musí kontaktovat VPA ohledně procesu vrácení.

Chcete-li dokončit svůj požadavek na vrácení, musíte být přihlášeni ke svému účtu a přejít do části „Moje objednávky“, vybrat objednávku a zahájit proces vrácení stisknutím tlačítka „Vrátit“. Postupujte podle nabídky a svůj požadavek úspěšně zavřete. Obdržíte potvrzovací e-mail s pokyny, jak odeslat zásilku společnosti Amway.

Zašlete prosím zásilku vždy pod referenčním číslem pro vrácení. Odevzdejte zásilku na odběrném místě dopravce DPD podle Vašeho výběru a uschovejte si sledovací číslo pro své záznamy. Po příjezdu do Amway je zboží a doklady zkontrolováno na úplnost a věcnou správnost v souladu s pravidly pro vrácení zboží (viz níže). V příslušných případech bude výrobek refundován nebo vyměněn.

Obecná pravidla pro vrácení zboží

1. Stav výrobku: Připsány budou pouze ty výrobky, které

 – vykazují závadu výrobku,

 – byly dodány v poškozeném stavu, což nebylo možné zjistit okamžitě v době dodání,

 – byly vráceny VPA nebo zákazníky na základě záruky spokojenosti platné v konkrétním případě.

Poškozené výrobky nebo výrobky, které jsou nevhodné k dalšímu prodeji kvůli nevhodnému skladování a / nebo použití, nebudou připsány a budou vráceny.

2. Náklady na přepravu: Vrácení zboží je bezplatné, pokud je zasláno společností DPD.

3. Vyúčtování: Náhrada bude připsána přímo v souladu s vybraným způsobem vrácení peněz.

4. Pokud výrobky nebudou odeslány zpět společnosti Amway do 3 měsíců, budou žádosti o vrácení automaticky smazány.

5. Vratky výrobků v rámci speciální nabídky / balíčku: Balíčky a výrobky v rámci speciální akce je možné vracet pouze v kompletní podobě.